Heeft uw bedrijf nood aan ondersteuning? Neem contact met ons op.
De experts van de Adminfabriek zijn gespecialiseerd in administratieve ondersteuning, marketing assistentie en sales support. Wij kunnen ook processen stroomlijnen en optimaliseren. Onze missie is om bedrijven te ondersteunen door efficiënte oplossingen te bieden die tijd en middelen besparen.
FAQ
In welke regio zijn jullie actief?
Wij wonen en werken in Kalmthout. Omdat wij vooral vanop afstand werken kunnen wij onze diensten aanbieden voor elk bedrijf ter wereld waar ze internet hebben en Nederlands, Engels of Frans spreken. Indien wij op locatie moeten komen dan beperken wij ons liever tot de regio Vlaanderen, maar er zijn altijd mogelijkheden om deze regio uit te breiden.
Voor hoeveel uren per week kunnen we jullie inhuren?
Ook hier zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van opdracht tot opdracht. Wij aanvaarden kleine projectjes van enkele uurtjes, maar ook grotere projecten voor een langere periode. Hoe grotere/langer het project, hoe voordeliger ons tarief zal zijn.
Helpen jullie ook startende bedrijven?
Ja, wij ondersteunen ook starters. Zowel kleine bedrijven als grote bedrijven. Voor starters of kleine bedrijven zijn wij vaak erg interessant, door onze flexibiliteit, ervaring en kennis.
Doen jullie ook boekhouding?
Wij zijn geen boekhoudkantoor, maar wij kunnen wel administratief ondersteunen in het verzamelen van gegevens en/of het voorbereiden van de aangifte/boekhouding.
Wanneer zijn jullie bereikbaar?
Wij zijn eigenlijk bijna altijd bereikbaar, maar we proberen ons werk vooral in de week tussen 9u en 17u te doen. U kan ons altijd een mailtje sturen of ons proberen te bellen. Meestal heeft u de dag zelf nog een antwoord.